Szukam: Unity developerów, grafików 2D i 3D do rewolucyjnego projektu!


#1

Nazywam się Jakub Ślosarczyk. Szukam rąk do pomocy przy tworzeniu edukacyjnej gry MMO połączonej z platformą e-learningową dla uczniów klas 5-8 SP. Gra będzie popularyzowała efektywne metody uczenia i będzie platformą wymiany „dobrych praktyk” między uczniami.

Szukam: unity developerów, grafików 2D i 3D (opis poniżej)

Jeżeli chodzi o gamedev to (na razie) jestem laikiem, ale stworzyłem projekt i zebrałem pozytywne opinie od ludzi zajmujących się psychologią edukacji, szkolnictwem i od uczniów ze szkoły, z która współpracuję (rozmowy z drugą szkołą trwają). Tym samym mam dostęp do 300 gotowych do pracy testerów. Współpracuję ponadto z pracownikami UE we Wrocławiu i działam w Akademii Przyszłości. Tworzę materiały do ścieżki głównej (patrz niżej). Jeżeli chodzi o dotacje i granty, to projekt wpisuje się w Krajowe Inteligentne Specjalizacje. Z moich dotychczasowych poszukiwań i informacji od ludzi zajmujących się finansowaniem projektów wiem, że są duże szanse na wsparcie grup kapitałowych i dotacje zarówno europejskie jak i lokalne… ale żeby się o nie starać potrzebujemy MVP.

W wieku 22 lat zainteresowałem się naukami poznawczymi i zrewolucjonizowałem swój sposób uczenia. Widząc znaczącą różnicę w jakości, szybkości i efektywności nauki, zadałem sobie pytanie: Dlaczego ktoś mnie tego nie nauczył w szkole podstawowej?! Jestem przekonany, że ta platforma może być cegiełką w oddolnej rewolucji naszego systemu edukacji!

Do rzeczy. Poniżej zamieszczam krótki opis koncepcji na grę.

  1. Postać:
    a. Zarys człowieka - świetlista postać (na wzór koncepcji z gry Everybody’s Gone to the Rapture)

  2. Mapa:
    a. Kształt mózgu - pofałdowania terenu odpowiadające zakrętom i bruzdom. (Wybaczcie jakość poniższej pracy, ale to było moje pierwsze spotkanie z Unity, a chciałem możliwie obrazowo przedstawić koncepcje)


    b. Podział na 6 części:

    • Każdej części odpowiada powierzchnia jednego z czterech płatów mózgu, móżdżku i pnia mózgu
    • Każdej części odpowiada flora i fauna jednego z kontynentów
    • Kolejna część zostaje odblokowana po zrealizowaniu ścieżki głównej i X% ścieżek pobocznych
  3. Ścieżka główna:
    a. Wejścia przez portal
    b. Schemat lekcji

    • Gra na koncentrację -> Film
    • Gra na koncentrację -> Materiał w formie linearnej lub rysunkowej (z treścią zawartą w filmie)
    • Gra logiczna / zręcznościowa -> Test
    • Statystyki
  4. Przykłady ścieżek pobocznych:
    a. Ścieżka budowy mózgu:

    • Na mapie rozmieszczone będą ciekawostki nt. zwiedzanej części mózgu
    • Żeby otworzyć każdą z nich trzeba rozwiązać zagadkę logiczną

    b. Ścieżka botaniczna:

    • Użytkownik ma dostęp do katalogu roślin rozmieszczonych na mapie
    • Każdy rekord jest zacieniony do momentu zbadania
  5. Interakcje pomiędzy graczami:
    a. Chat publiczny - z użytkownikami w określonej odległości
    b. Chat prywatny
    c. Minigry
    d. Misje wieloosobowe

Jeżeli jesteś zainteresowany, albo znasz kogoś kto mógłby być, pisz! jakslosarczyk@gmail.com

Pozdrawiam!