Szukamy ludzi do stworzenia thrillera psychologicznego


#1

Witam

Z góry przepraszam za szorstki ton wypowiedzi ale mamy trzy letnie doświadczenie w tworzeniu Gier i różni ludzie nam się przewinęli przez studio ,którzy jedyne co robili to gadali i tracili nasz cenny czas. Chcemy zebrać jak najlepszy, konkretny zespół, który będzie miał szanse osiągnąć prawdziwy sukces.

Szukamy ludzi którzy chcieli by w przyszłości tworzyć komercyjne studio gier komputerowych. Potrzebni są ludzie zacięci i wytrzymali zdajemy sobie sprawę że tworzenie gier nie należy do lekkich prac ale satysfakcja i w późniejszym etapie zarobki są warte ciężej pracy.

W pierwszej kolejności chcemy zebrać zespół do stworzenia dema gry “Last Will”. Gdy osiągniemy ten punkt planujemy sięgnąć po środki z Kickstarter, Unii Europejskiej i budżetu państwa (ze względu na promocyjny charakter gry okolic Jeziora Bystrzyckiego).

Najmilej widziane są osoby z dolnego śląska lub takie które będą mogły ,się tu przy otwarciu studia przeprowadzić.

Proszę również o niezawracanie dupy osób które sobie nie poradzą, tygodniowo należny poświecić co najmniej 20h.

Potrzebni są:
-graficy 2D
-graficy 3D
-programiści
-dźwiękowcy
-environment artist

Początek dokumentacji:

Proszę pisać na PW lub na maila studia rainstormzone@gmail.com w linku przesyłamy początek dokumentacji. Proszę również nie rozpowszechniać niepotrzebnie materiałów są zastrzeżone prawami autorskimi.

Pozdrawiam Wróblewski Patryk


Kompozytor - poszukuję ekipy
Grafik 2d bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
Grafik 2d, koncept artysta, ilustrator - do przygarnięcia
#2

Wrocław, Jelenia góra? Oh bracie tu odpadam, ale jak skończę pewien element pokazowy to może spróbuję się skontaktować (nie wiem czy zdążę :> ) bo w sumie zaciekawiony jestem opcją nr dwa i nr pięć.

W pamięci jednak zachowam, przyda się.


#3

Witam

Zaktualizowaliśmy link oraz dodaliśmy jeden dział do upublicznionej dokumentacji. Zachęcam do czytania i pisania.

Nowy link:http://odie2.atthouse.pl/files/Dokumentacja-Testament.pdf

Co do miejsca jeszcze jest nieokreślone puki co i tak praca nad grą ma być zdalna dopóki nie skończymy dema. Dopiero po tym etapie będziemy myśleć nad czymś konkretnym może nawet za granicą jeżeli tak taniej wyjdzie (niestety).

Co do zapłaty, bo to pewnie wiele osób interesuje, model wstępny ma działać na zasadzie udziałów czyli kto ile pracy włoży w demo gry ten taki dostaje udział w przyszłej firmie.

Zdaje sobie sprawy że za to się nie wyżyje albo że może się wydawać że to jest pisane palcem na wodzie ale tak zakłada się pierwsze firmy (wiem co pisze :slight_smile:) nie jest łatwo ale zespoły tworzone w bólach mogą przetrwać dużo więcej a takie firmy osiągają sukcesy.

Pozdrawiam i życzę miłej lektury Wrólewski Patryk


Grafik 3D szuka zespołu
Dźwiękowiec nawiąże współpracę - SZUKAM EKIPY
#4

Witam

Na tą chwile zespół liczy 5 osób:
-2x grafik 3D
-animator/particle
-dźwiękowiec
-environment artist

Dziękuje wszystkim osobom które się zainteresowały i podjęły współprace z nami, mam nadzieję że wyniki naszych prac będą owocne.
Nadal poszukujemy kilku osób do zespołu aby prace szły w miarę sprawnie:
-grafik 2D
-grafik 3D

W razie chęci dostania się na inne stanowisko proszę również pisać.

W razie zmiany sytuacji będę na bieżąco informować. W tym poście chce opisać również model biznesowy.

Model biznesowy

Tworzenie dema siłami wewnętrznymi aby zebrać silną grupę i mieć z czym się pokazać. Po publikacji darmowego dema startujemy na Kickstarterze i walczymy o sodki UE oraz budżetu Państwa Polskiego.

Oferujemy podział dochodów i udziałów w firmie względem włożonej pracy do poziomu stworzenia dema.

Na kolejnym etapie każdy dostaje swoje udziały i wypłaty względem zaangażowania. Osoby pracujące przy demie są oficjalnie i nieoficjalnie współwłaścicielami firmy.

Dlaczego taki model biznesowy?:

Ze względu na to że za nim zaczniemy wydawać nie swoje pieniądze chce mieć już doszlifowaną i silna grupę. A prawda jest taka kto bez wypłat wytrzyma i stworzymy demo będzie bardziej zaangażowany niż osoby na stałych wypłatach.

Mam wieloletnie doświadczenie w tworzeniu firm od podstaw i nadal jest na rynku więc myślę że pod tym względem wiem co robię.

Największym minusem jest to że to praca w grupie i mogą być spięcia ale uważam że prawdziwi faceci się dogadają dla celu wyższego.

Pozdrawiam Wróblewski Patryk


#5

Witam ponownie

Zebraliśmy już prawie cały zespół. Widać również pierwsze efekty pracy, choć wiele nas jeszcze czeka.

.

Nadal poszukujemy kogoś na stanowisko character creator. Wszystkich zainteresowanych prosimy o pisanie na PW lub maila.

Pozdrawiam Wróblewski Patryk


#6

Witam

Prace nad projektem nadal trwają, oto kawałek gameplaya z wersji pre Alpha https://www.youtube.com/watch?v=XJhOIT82QDI&feature=youtu.be.

Nadal szukamy ludzi do pomocy stworzenia przyszłego studia. Wspólną decyzją ekipy zmieniliśmy nazwę i logo.

Jeżeli szukasz zapaleńców którzy nie odpuszczają i projekt chcą skończyć to jesteśmy własnie taką ekipą głównym warunkiem jest możliwość poświęcenia około 20h godz. tygodniowo na projekt i zaangażowanie. Drugi warunek to wymagamy już doświadczenia z tego względu że nie mamy już czasu szkolić nowych ludzi.

Poszukujemy:

  • 3x grafik 3D
  • grafik 2D
  • środowiskowy Unreal 4

Pozdrawiam Wróblewski Patryk


#7

Nie zachwyca grafika - np plastikowa ręka jak u manekina. A może główny bohater jest właśnie manekinem, takim z wystawy? Druga sprawa to tragiczne światło. https://youtu.be/XJhOIT82QDI?t=68 w pobliżu są 3 źródła światła (jedno poza kadrem) a podłoga jest po prostu ciemna. Ten korytarz powinien wyglądać tak. N dot L to nie wszystko, tam brakuje jakiejś składowej ambientowej - globalnej lub indywidualnej dla każdego światła, z natężeniem w funkcji odległości od źródła światła. A jak jest ambient to obowiązkowo musi być SSAO. Poprawcie to jak najszybciej, teraz to wygląda jak zwykły amatorski ‘horror’ robiony w Unity przez gimnazjalistę.


#8

chyba troche z tą opinią pojechałeś :slight_smile: ale faktycznie, też oglądając demo zanim to napisałeś pomyślałem że ta ręka to przegięcie i jest zdecydowanie coś nie tak ze światłem i odbijaniem go…


#9

Ale tak właśnie wyglądają te wszystkie amatorskie horrory, które dotąd widziałem. Defaultowe światło i źle dobrane materiały.


#10

Frozenshade zdajesz sobie sprawę co oznacza słowo pre Alpha? To nie jest horror tak na marginesie. Ogólnie krytyka czegoś co jest w niecałych 30% zrobiona jest bezcelowa i bezsensowna wręcz bym nazwał to bezmyślną paplaniną. Film ma na celu rekrutacje ludzi którzy z nami stworzą grę i wejdą za dłużdzy czas na rynek a nie okazanie gotowego produktu i reklamę.


#11

Ojej, to znaczy, że mam czekać aż ogłosicie światu ‘Od teraz można wyrażać opinię’ ?


#12

To nie jest opinia. To jest tak jak bys powiedział że ciasto jest niedobre a zobaczyłeś z jakich będzie zrobione składników. Widać nie masz pojęcia czym jest pre Alpha i pokaz rekrutacyjny. Po prostu jest to bezcelowe. I tak, jeżeli nie uczestniczysz w projekcie i nie udostępniamy tego filmiku w celu promocyjnym i nie pokazujemy projektu do opinii. Twoja paplanina nie jest nic warta i świadczy o twoim niezrozumieniu celowości pewnych działań. Można w tym przypadku nazwać to zwykłym prostackim niedojrzałym hejtem.


#13

Szkoda, że to twoje 3letnie doświadczenie nie nauczyło cię, ze zawsze i wszędzie będziesz oceniany. Zamiast gościa z doświadczeniem widzę niestety młokosa, który się bardzo zdenerwował. Hejt? A gdzie ty widzisz hejt?

Może tutaj? Ja to nazywam konstruktywna krytyką. A FYI udzielił ci jej ktoś, kto w swoim własnym projekcie bardzo dużo czasu spędził właśnie nad światłem.

Mógł bym powiedzieć, że był bym w stanie wnieść dużo do twojego projektu, ale w obecnej sytuacji i po twoich odpowiedziach dał bym sobie spokój :wink:


#14

szanowny Panie Frozenshade, gdybyś chciał pomóc ton twojej wypowiedzi był by całkiem inny a rady napisał byś na priv a ona świadczy o tym że jesteś tylko i wyłącznie zadufanym w sobie egocentrykiem który myśli że pozjadał wszystkie rozumy.

I tak owszem denerwuje mnie mówienie mi oczywistych rzeczy, jest to stara czasu. Jasno jest napisane że szukamy środowiskowego, jak myślisz dlaczego?(pytanie retoryczne)

Życie nauczyło mnie aby unikać zadufanych w sobie ludzi więc dzięki Bogu że nic nie wniesiesz do naszego projektu. A młokosa daruj sobie bo nie wiesz co mówisz, twoja bez sensowna nie wnosząca żadnej wiedzy ani nic istotnego krytyka oprócz złych emocjii, bardziej o tym świadczy niż moja odpowiedz pokazująca twój brak myślenia przyczynowo skutkowego. Na tym możemy skończyć wymianę zdań.

P.S.

Nie pisz takich pierdół jak “zawsze i wszędzie będziesz oceniany” prowadzę już 8 lat firmę odnoszącą sukcesy więc uwierz mi nie musisz mi mędrkować i uczyć mnie życia bo nie masz do czynienia tu z 17 latkiem któremu zaimponujesz. I moje 8 letnie doświadczenie nauczyło mnie aby nie słuchać tego typu krytyki wręcz ją tępić bo uwierz mi nie raz bym się na czymś takim przejechał. I żeby nie było może i faktycznie masz jakąś ciekawą wiedzę ale sposób w jaki ją przekazujesz jest żałosny jak dojrzejesz zrozumiesz. I lepiej nikomu nie doradzaj bo możesz tylko przyszłych ludzi z branży zniechęcić.

Pozdrawiam Wróblewski Patryk.


#15

Życzę powodzenia wielce szanowny Panie Patryku Wróblewski, dalszych sukcesów w prowadzeniu firmy, wydania gry oraz zebrania wspaniałego zespołu ludzi, którzy dadzą radę z tobą wytrzymać. I nie napinaj się tak :wink:


#16

Mam wrażenie, że autor nie potrafi przyjąć konstruktywnej krytyki, a uważa ją za absolutny hejt, który niczego do tematu nie wnosi. Moim zdaniem to źle, bo jak będziesz uważał, że wszystko co robisz jest świetne, a nie wysłuchasz osób postronnych, to potem możesz się przejechać.

Jeśli twierdzisz, że “takie zachowania należy tępić”, to tylko pogratulować…


#17

I widzisz dalej robisz to samo “którzy dadzą radę z tobą wytrzymać” mamy w zespole 9 osób i jakoś nikt nie ma problemu, zgranie w miarę możliwości, robimy swoje jest dobra atmosfera nie masz pojęcia a komentujesz, w tym chce zaznaczyć że zajmujemy się projektem po normalnej pracy jako hobby. Napinam się bo przez tego typu bezsensowna krytykę wielu młodych ludzi którzy chcą zacząć swoja przygodę w gamedev może się zrazić i uważam że takie podejście należy tępić żeby mogli się rozwijać. To co robisz wbrew temu co piszesz to nie jest pomoc. Chcesz pomóc przestań pisać tego typu bez sensowne posty zacznij myśleć nad tym co robisz bo z tego co słyszałem od mojego znajomego to nie tylko u nas tak piszesz.

Pozdrawiam


#18

Dobrze Fabio powiedz mi co wnosi do projektu studia ta krytyka czego nie widać na pierwszy rzut i nie jest oczywiste do poprawy i czy dotyczy celu tego filmiku czyli rekrutacji? Ja rozumiem jak by ktoś napisał że brak wam dokumentacji powinniście ją zrobić to faktycznie związane by było z tematem.


#19

Ale on odniósł się do filmu, więc nie widzę problemu. Napisał o tym, że światło jest złe, z czym ja też się zgadzam. Jeśli jest was dziewięć osób w zespole, a poszukujecie jeszcze pięciu, z czego aż trzech grafików, to ile w zespole jest grafików? Jaka jest skala tego przedsięwzięcia? Nie rozumiem dlaczego uważasz, że gdyby chciał wyrazić swoją opinię, to miałby to zrobić na PW. Od tego jest ten temat, od tego jest forum, żeby swobodnie wyrażać opinię. Rzadko kiedy widzę, żeby ktoś bezpodstawnie coś pisał nie wnosząc tym samym nic do tematu. Wiem, że temat traktowany jest o rekrutacji, ale powinieneś brać pod uwagę opinię i zamiast się zrażać, to wziąć sobie ją do serca, przemyśleć i podjąć odpowiednie kroki ku naprawie, bo nie powiesz chyba, że światło jest świetne? No właśnie.

Ja jestem innego zdania jeśli chodzi o to, że osoby szukające czegoś w gamedevie mogą się zrazić. To zależy od osoby, a każda jest inna. Jak ktoś po takiej opinii się zraża do tworzenia gier komputerowych, to sorry, ale nie ma tu czego szukać, to branża, w której opinia innych jest bardzo istotna, tworzysz grę, tworzysz produkt, który podlegać ma ocenie.


#20

Ta ‘bezsensowna krytyka’ to próba zwrócenia twojej wielce doświadczonej poprzez 8-letnie prowadzenie firmy uwagi na fakt, że światło w tym co pokazałeś jest na prawdę złe. Żeby nie było - niewiele w tym filmiku jest dobrego, tam w ogóle niewiele się dzieje, ale to jak sam wspomniałeś jest pre alpha (tak, wiem co to jest wyobraź sobie, pracuję jako programista znacznie dłużej niż ty prowadzisz swoja firmę, tak btw). Chodzi o to, że tego ‘środowiskowego Unreal 4’ możesz szukać i szukać a temat jest do załatwienia dla zwykłego programisty, który musi tylko doczytać sobie co to jest szader i jak to działa. Dodatkowa wiedza mu nie zaszkodzi a z tymi wskazówkami, które opisałem światło da się poprawić w dość krótkim czasie. reasumując - bardzo małym kosztem możesz poprawić pierwsze wrażenie swojej pre alphy. Żebyś tą swoja firmę prowadził i 20 lat a w zespole miał teraz 20 osób to i tak na pierwszy rzut oka twój filmik przypomina coś, co gimnazjalista rzeźbi sobie wieczorami w Unity i po tygodniu pracy nazywa grą.

Witamy w internecie, jeśli ktoś zrobił szit i chce się nim pochwalić, zebrać propsy i żeby go klepano po plecach to niech lepiej ograniczy audytorium do babci i wujka. Nie każdy musi pisać gry tylko dla tego, że bardzo bardzo chce. Ja chciałem drzeć ryja w zespole blackmetalowym, ale no kurde… brak predyspozycji. Kiedyś się złościłem na tych co mnie krytykowali, dziś w sumie się cieszę, bo zająłem się tym, do czego mam predyspozycje - programowaniem.

I po raz kolejny zaznaczę: ja ci nie napisałem, że twoje światło w grze to szit. Tam było coś więcej, coś co właśnie odróżnia konstruktywna krytykę od hejtu. Tylko, że żeby to zrozumieć to trzeba by chyba jeszcze kilka lat poprowadzić firmę… A może to nie ma nic wspólnego z doświadczeniem w prowadzeniu firmy? :slight_smile:

Święte słowa.