Cześć, od około roku z przerwami z pomocą innych zapaleńców tworzę izometryczną grę dark fantasy click to move, z mechaniką trochę w stylu neverwinter nights, ale też większym naciskiem na strategię, którą gracz obierze, a będą wymagane różne strategie do różnych przeciwników. Mamy zarys na fabułę do dema. Gra jest tworzona na silniku Unity3D.
Na początku gra wyglądała tak:
Potem powoli ewoluowała, zyskując nowe funkcjonalności:
Po jakimś czasie uznałem ze przydatne byłoby nauczyć się lepiej robić animacje, bo ciężko o animatora a animacji było dużo do zrobienia, dowiedziałem się o ciekawej wtyczce do blendera manuel bastioni , dzięki której nie musiałem tworzyć własnej postaci, zająłem się więc tylko szkieletem, robiąc go od razu pod IK:
Po stworzeniu uniwersalnego szkieletu i części animacji, wspólnie z drugim hobbistą, który odpowiadał głównie za modele otoczenia dodaliśmy trochę nowych elementów do gry:
Stworzyłem także nowe UI, a drugi grafik zaprojektował kursory oraz ikony umiejętności. Gra prezentuje sie teraz tak:
Do tego nasz muzyk stworzył nam krótką motywacyjną muzykę, pasującą klimatem do tego co planujemy stworzyć.
Póki co w naszym hobbistycznym zespole mamy 4 osoby:
- Ja (grafik3D, grafik2D, programista, animator)
- Ezykill (grafik3D)
- Ark (grafik2D)
- Krzysiek (muzyka, dźwięki)
Uwagi mile widziane, oczywiście jakby ktoś chciał pomóc to zapraszamy, głównie przydałby się jakiś concept artist.