The Last Paladin


#1

Cześć, od około roku z przerwami z pomocą innych zapaleńców tworzę izometryczną grę dark fantasy click to move, z mechaniką trochę w stylu neverwinter nights, ale też większym naciskiem na strategię, którą gracz obierze, a będą wymagane różne strategie do różnych przeciwników. Mamy zarys na fabułę do dema. Gra jest tworzona na silniku Unity3D.

Na początku gra wyglądała tak:

Potem powoli ewoluowała, zyskując nowe funkcjonalności:

Po jakimś czasie uznałem ze przydatne byłoby nauczyć się lepiej robić animacje, bo ciężko o animatora a animacji było dużo do zrobienia, dowiedziałem się o ciekawej wtyczce do blendera manuel bastioni , dzięki której nie musiałem tworzyć własnej postaci, zająłem się więc tylko szkieletem, robiąc go od razu pod IK:

Po stworzeniu uniwersalnego szkieletu i części animacji, wspólnie z drugim hobbistą, który odpowiadał głównie za modele otoczenia dodaliśmy trochę nowych elementów do gry:



Stworzyłem także nowe UI, a drugi grafik zaprojektował kursory oraz ikony umiejętności. Gra prezentuje sie teraz tak:


Do tego nasz muzyk stworzył nam krótką motywacyjną muzykę, pasującą klimatem do tego co planujemy stworzyć.

Póki co w naszym hobbistycznym zespole mamy 4 osoby:

  • Ja (grafik3D, grafik2D, programista, animator)
  • Ezykill (grafik3D)
  • Ark (grafik2D)
  • Krzysiek (muzyka, dźwięki)

Uwagi mile widziane, oczywiście jakby ktoś chciał pomóc to zapraszamy, głównie przydałby się jakiś concept artist.


#2

Strasznie ciemno na tych screenach. Wielka misa z ogniem powinna chyba trochę lepiej rozświetlić otoczenie.


#3

Ciekawe…
BTW dzięki za info o tym rozszerzeniu do Blendera :wink: