Ваше сообщество хамское, и вы не достойны лицезреть моё творчество.2


#1

Ваше сообщество хамское, и вы не достойны лицезреть моё творчество.


Problem plemienia Taka-Łiki - strategia turowa
#2

Hej,
Po pierwsze… Gra wygląda fenomenalnie! Bardzo ładne grafiki i kolory.

Moje uwagi:

  • Gra ma potworne problemy z wydajnością. Jest to prosta gra 2D. Grałem na NVIDIA Shield tablet. Gra działała tak wolno, że była nie grywalna. Jest to nie do pomyślenia w przypadku takiego gatunku gry.
  • Informacje o otrzymanych obrażeniach i HUD aż się proszą o czcionkę pasującą do stylistyki.
  • Na końcu gry brakuje informacji o tym ile punktów zdobyłem.
  • Fajnie jakby przyciski w menu miały jakiś “Touch feedback”
  • Wygląda na to, że na moim tablecie, grafiki w tle nie skalowały się poprawnie. Miałem czarne paski po bokach ekranu.
  • Pograłem kilka minut, nie udało mi się dotrzeć do drugiego poziomu, nowych przeciwników. Są takowi? Gra wygląda ładnie, ale niestety jest zwyczajnie nudna. Musisz popracować na większą ilością zawartości :slight_smile: Kolejne poziomy? Nowe scenerie przeciwnicy. Jakieś nowe zachowania przeciwników. No i koniecznie ulepszenia broni :wink:

#4

Ok, no to pogram i potestuję.


#6

Dla mnie problemem nie była trudność. Raczej potworne dropy klatek. Odpaliłem grę na Nexus 5X. Lepszy procesor, gorsze GPU od tamtego tableta.
Gra działa zdecydowanie lepiej. Nie uświadczyłem żadnych widocznych spadków. Pogram dziś i powiem więcej :wink:

EDIT:
Pograłem dłużej. W dalszym ciągu nie udało mi się dotrzeć do bossa. Ale mam nowe uwagi:

  • Kolizje przeciwników z pociskami są niespójne. Jak się ustawiałem dokładnie naprzeciwko przeciwnika. Czasem oba pociski go trafiały. Czasem oba przelatywały obok niego.
  • W trakcie gry jest tez duży problem z określeniem aktualnego stanu zdrowia. Informacja o aktualnym stanie zdrowia jest bardzo mała. W trakcie gry w ogóle jej nie widać.
  • Nie wiem także czym są 3 ikony na dole. Zauważyłem że się zmeniały podczas gry. Ale nie wiem do czego są. Próbowałem je klikać ale nic się nie działo.
  • Fajna byłaby animacja wybuchu statu w momencie przegranej. Ekran “Game Over” jest prezentowany odrazu, właściwie nie wiadomo co się stało.
  • Raz zginąłem od czegoś szybko przelatującego z góry. Nie wiem czy taki był zamysł, czy to jakiś błąd. Ale przelatuje tak szybko, że nie ma szans tego uniknąć. Jeśli taki był zamysł to przydałaby się jakaś informacja u góry ekranu, że za chwile tu nadleci przeciwnik.
  • Gra ma także nie wyrównany poziom trudności. Czasem jak zaczynam to jest 4 przeciwników strzelających na ekranie. Czasem nie ma żadnego.
  • Pociski lecące z statu gracza mogłby być bliżej siebie. Przy założeniu, że kolizje zostaną poprawione. Bardzo trudno wycelować tak, żeby trafiać oba strzałami jednocześnie. W przeciwnym wypadku, twa pociski nie mają sensu skoro i tak trafiamy tylko jednym zawsze.

#8

Udało mi się dotrzeć do bossa icgo pokonać!Niestety walka była dość nudna. Postaraj się o jakieś ataki specjalne. I może też o jakieś slabe punkty na bossie które należy atakować.
I w dalszym ciągu uważam, że powinieneś wywalić ten losowo przelatujący statek z góry ekranu. Ile razy udało ci się go uniknąć jak leciał akurat prosto na ciebie? Według mnie, gra równie dobrze mogłaby co sekundę “rzucać kostką” i jak wypada 6 to zabijać gracza. Bo jak statek pojawi się akurat na przeciwko gracza to przegrana. Praktycznie nie ma szans na zareagowanie.

Odpaliłem grę na telefonie z innymi proporcjami ekranu. Wygląda na to, że twoja gra obsługuje tylko 16x9? Wspominałem, że na tablecie miałem czarne paski po bokach. Na telefonie miałem czarne paski na górze i na dole.
Screen Do tego na dole jest więcej czerni niż na dole.


#11

Chciałem przetestować najnowszą wersję niestety moje urządzenie nie jest zgodne z grą:(

Mój telefon: Samsung Galaxy Ace Android 4.4.2


#13

Bardzo wysoką wersję minimalną masz.
Używasz jakiś funkcji z open GL ES 3.1? Twoja gra jest dość prosta. Nie widać także żadnych Androidowych funkcjonalności, które mogłyby wymagać wyższego API.
Wydaje mi się, że Open GL ES 2.0 ( Android 2.2 (API level 8)) powinien wystarczyć.
Albo po prostu 3.0 (Android 4.3 (API level 18)) Prawdopodobnie będziesz chciał dodać coś z Googlowych API (Admob, play games, google login)