Tworzenie studia produkującego gry, SZUKAM WSPÓŁPRACOWNIKÓW

Witam Wszystkich,

Tak jak w temacie, chciałbym stworzyć własne studio produkujące gry komputerowe, szukam współpracowników, którzy pomogą mi wszystko zorganizować np. znaleźć odpowiednich deweloperów, zapewnić im przypływ gotówki itp, itd. Jeśli chodzi o mnie, jestem zielony w tych sprawach, dlatego szukam kogoś do pomocy. Uwielbiam grać w gry komputerowe, czemu by nie zrobić własnej. Wiem, wiem… Koleś sobie wbija na forum i pisze, że chcę stworzyć własne studio produkujące gry, jestem tego świadom, że początki będą trudne, ale czemu by nie spróbować?

Zainteresowanych zapraszam do kontaktu, tutaj w wiadomościach prywatnych albo proszę mnie dodać na Discordzie Sebq#4506

Ułatwię Ci sprawę :smiley:

Żeby założyć własne studio wystarczy, że zgromadzisz jedną (lub więcej) z następujących rzeczy:

• hajs
  • umiejętności
  • doświadczenie biznesowe

Do czego jesteś potrzebny innym jeśli znasz się jedynie na graniu w gry, aktualnie potrafi to każdy.

Wydaje mi się że posiadam to co napisał @jonasz787 a mimo to sam nie otwieram studia i dziwię się cały czas dlaczego, a może jednak trzeba mieć odwagę, której Tobie nie brakuje że piszesz taki post, ja jej nie mam i studia również …

Podzielam zdanie @jonasz787
Wszystko kwestia czasu i pieniędzy, więc jeśli masz przewidziany budżet, dzięki któremu opłacisz zasoby, nawet skromne na początek, to już jest coś.
Tworzenie gier jest czasochłonne i zasobożerne, więc wprawdzie można zebrać utalentowanych ludzi i zrobić grę, to jednak za coś muszą żyć.
Tak czy inaczej życzę powodzenia.

kurna a ja sport lubię

chciałbym zorganizować olimpiadę, ale się na tym nie znam
założę zaraz discorda i szukam chętnych prezydentów krajów, właścicieli staodionów i ogólnie ludzi co coś robią do pomocy

no ludzie…

jak chcesz się poduczyć programowania albo grafiki to jest coś konkretnego
jak chcesz się poduczyć marketingu albo aspektu biznesowego też coś konkretnego