Tworzenie TERENÓW/KRAJOBRAZÓW od zera


#1

Cześć,

Chcę zacząć uczyć się grafiki gier komputerowych 3D (trorzenie terenów, krajobrazów).
Posiadam już odpowiedni sprzęt i7 oraz ogólną informację, że muszę nauczyć się takich programów jak: MAYA, 3DS MAX, BLENDER, UNREAL 4.
Potrzebuję radę od czego zacząć, a najlepiej to krok po kroku co robić :slight_smile:

Będę wdzięczna za odpowiedz


#2

Na stronie sklepu Unity czyli “Asset Store” jest taki generator “Gaia”. Mam go od pewnego czasu i uważam że może cię zainteresować. Z czasem dokupujesz inne rośliny, drzewka, shadery i inne obiekty.


#3

Jej raczej chodziło o samodzielne tworzenie assetów od podstaw. Ze swojej strony polecam kursy od Piotra Arłukowicza. Przyjemnie się słucha, a w kilka godzin kursu, paręnaście godzin samodzielnej pracy w Blenderze i będziesz gotowa do nauki modelowania i teksturowania :slight_smile:


#4

Śnieżynki już dawno nie było widać. Może pojawia się jako niezalogowana :stuck_out_tongue:
W każdym razie kiedyś polecałem generator “Gaia” z asset store teraz bym
polecił “TerrainComposer 2” + edytor speed tree z własnymi teksturami. Ale wszystko płatne.
W “TerrainComposer 2” pracuje się na warstwach jak w photoshop. Można np. przesunąć kawałek lasu
albo inne obiekty. I jest mniej plików w projekcie większy porządek.