[UDZIAŁ] Programista UE4/Technical Artist/Animator


#1

Cześć!

Dreamreaper: Grey Skies to projekt tworzony po godzinach, w wolnym czasie.

Brakuje nam w ekipie trzech ludzi (albo jednego w trzech osobach), z następującymi umiejętnościami:

Programista UE4:

  • znajomość UE4 i C++,

  • znajomość pracy z drzewami behawioralnymi i AI,

  • zajawka na tworzenie mechaniki walki.

Technical Artist:

  • znajomość UE4,

  • ogarnianie particli,

  • doświadczenie z kamerą (tworzenie cinematiców)/programy do filmowania,

  • znajomość obsługi blueprintów animacji, pracy z animacjami fizycznymi,

  • state machine (przejścia między animacjami),

  • blending animacji.

[lub część z tych umiejętności]

Animator:

  • znajomość UE4,
  • tworzenie animacji [postacie humanoidalne/potwory]

O projekcie:

GS to gra FPP action adventure tworzona na UE4.

Jest to historia zagubionych Wędrowców w krainie będącej miksem światów równoległych i koszmaru. Ciało naszego bohatera zostało częściowo przejęte przez Patrona, pasożytniczą istotę potrzebującą nosiciela. Tylko wykorzystując wzajemnie swoje umiejętności, mogą wydostać się z tego limbo.

Współpraca:

  • Niestety nie możemy zapewnić wynagrodzenia, ale proponujemy umowę z udziałem w zyskach z gry po wydaniu,

  • Pracujemy na hacku i worksheetach, spotykamy się na DC dwa razy w tygodniu,

  • Mamy w ekipie siedem osób, pracujemy już długo i jeśli posiadasz w/w skille [LUB CZĘŚĆ Z NICH] to potrzebujemy właśnie Ciebie by skończyć.

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą odezwij się na marcin@grey-skies.com