UE 4 - położenie pivotów


#1

Cześć,
zmieniłem położenie pivotu w basic cube static mesh, na zewnętrzną krawędź brył, jednak po przemieszczeniu SM za pomocą sfery widżetu, program dalej przestawia SM tak jakby pivot znajdował się na jego srodku. Jaka może być tego przyczyna?
Pozdrawiam


#2

Ustawianie pivotów w UE wydaje się być tymczasowe, też kiedyś się z tym zetknąłem. Niestety musisz ustawić pivot w programie 3D (np. Blender)


#3

Czyli przygotować sobie podstawowe bryły jako osobne assety i korzystać z nich zamiast z SM w ue4.
Korzystałeś może kiedyś z " Pivot Tool" dostępnym ma ue marketplace?


#4

Przyznam szczerze, że pierwszy raz słyszę o tym pluginie.
Tak, jeżeli chcesz mieć customowe pivoty to dobrze jest przygotować sobie wcześniej bryły


#5

Naprawdę? Ja wiem że fajnie jest używać assetów i narzędzi z asset store, ale naprawdę do takich rzeczy będziemy używać?
Twój problem z modelem jest z punktem, który możesz ustawić w dowolnym programie graficznym. Jak ja mam problem to zazwyczaj w jednym oknie otwieram 3dsmaxa lub blendera, w drugim edytor silnika, i tak długo exportuję, aż będzie poprawnie.

Tylko potem się denerwuję, i piję, ale to chyba jak każdy artysta :<<<<< .


#6

Chyba że jesteś na antybiotyku ://////


#7

Masz rację. Dlatego człowiek się zastanawia czy lepiej kurować się z wirusa antybiotykiem u lekarza, czy żytnią w domu pod kołdrą. Stara szkoła nadal działa, wiesz =/ .