Unity 2D - Problem z czarnymi liniami


#1

Jak w temacie - Mam problem z czarnymi liniami, które pojawiają się na łączeniach tekstur i właściwie to nie za bardzo wiem co mam z tym zrobić ponieważ gdy wcześniej sprawdzałem sobie parę rzeczy to po prostu tego nie było ;v

Zacząłem szukać w google, wyłączyłem antyaliasing - pomogło jedynie częściowo ponieważ podczas ruchu kamery dalej się pojawiają te nieszczęsne linie. Próbowałem też jakichś cudacznych sposobów typu rotacja kamery o bardzo małe wartości i nie za bardzo pomogło :confused:

Na screenie mam jak to wygląda (Przypadkiem udało mi się zatrzymać postać akurat w momencie gdy owe linie pojawiły się na ekranie)


#2

W inspektorze jak masz import sprita/texturey zmien filter mode na Point. A jak to nie pomoze to sprwadz textury i offset. moze masz 1px bez koloru itp. sprawdz tez snap. trudno powiedziec jak sie tego nie widzi :]


#3

Filtr od razu przy wgrywaniu grafik ustawiłem na Point, bez kompresji. Pogrzebałem jeszcze chwilę czytając anglojęzyczne fora i pomogło przypisanie nowo stworzonego materiału z pixel snappingiem :smiley:
Problem rozwiązany :slight_smile: