Unity Addressable bląd nie mogę wykonać build


#1

podczas zrobienia pierwszego builda (okienko “Addressable Group” ->build->new build->default build script na wersji 1.5.0 w starszej wersji jest mniej klikania) wywala mi błędy: https://ibb.co/SVZ6W8K
niestety to wycinek, jest tego znacznie wiecej, po szybkiej oględzinie sypie wszystkimi klasami które korzystają z unityengine
próbowałem na najnowszej wersji addressable 1.5.0 oraz na wersji 1.1.10 niestety błąd nadal ten sam, wersja unity 2019.3.f3

mam dodany tylko jeden asset (addressable) tak aby cokolwiek sie zadziało, nie posiada on zadnych komponentow poza meshrendererm, meshfiterod i collider


#2

Błędy zazwyczaj wskazują konkretne pliki w których brakuje odwołań i/lub kompilator wykrył jakieś błędy. W tym przypadku odwołujesz się do nieistniejącego assetu AssetDatabase


#3

taaa. jak już powiedziałem wszystko z namespace UnityEditor sypie … oj napisałem o unityEngine przepraszam mój błąd powinno być unityEditor… AssetaDatabase znajduje się gdzieś w UnityEditor.AddressableAssets

rozwiązałem, błąd był powodowany tym ze skrypty znajdowały sie poza folderem Editor…

mam jeszcze jednak pytanie czy ktoś wie czy możliwe jest usunięcie assetów starej wersji katalogu addressable, z tego co wyczytałem są one zachowywane albo nadpisywane, mi chodzi konkretnie o ich usunięcie poprzez api ? czy muszę to robić ręcznie ?


#4

proponuję użyć tego https://github.com/unity-cn/Tool-UnityAssetCleaner