[Unity] Gravity Gun dla Unity - jak w Half-Life 2


#1

Witam.

Jeżeli znacie lub słyszeliście/czytaliście o Manipulatorze Pola Energii Punktu Zerowego z gry Half-Life 2 (zwanego potocznie Bronią Grawitacyjną) to będziecie wiedzieli o co chodzi bez żadnych wyjaśnień.
Natomiast jeśli komuś potrzebne wyjaśnienia to chodzi o urządzenie/broń, które pojawiło się w grze Half-Life pozwalające utrzymywać inne obiekty w wytwarzanym przez siebie polu grawitacyjnym.

https://www.youtube.com/watch?v=yDh2CNAvbt4

Główne cechy:

  • wiele parametrów do ustawiania: sił fizyczne, dzwięki, wygląd
  • łatwa integracja z systemami broni w istniejących projektach
  • wykorzystanie silnika fizyki Unity

Jak pakiet będzie już gotowy to wrzucę do sklepu Unity.
Zachęcam do komentowania i ewentualnego zgłaszania własnych pomysłów.

HealthbarGames
www.youtube.com/channel/HealthbarGames


#2

Bardzo fajnie wykonane :slight_smile: Chętnie skorzystam jak juz ukończysz. Mam już nawet kilak pomysłów :slight_smile: księgowa Wałbrzych