[Unity] Gravity Gun dla Unity - jak w Half-Life 2


#1

Witam.

Jeżeli znacie lub słyszeliście/czytaliście o Manipulatorze Pola Energii Punktu Zerowego z gry Half-Life 2 (zwanego potocznie Bronią Grawitacyjną) to będziecie wiedzieli o co chodzi bez żadnych wyjaśnień.
Natomiast jeśli komuś potrzebne wyjaśnienia to chodzi o urządzenie/broń, które pojawiło się w grze Half-Life pozwalające utrzymywać inne obiekty w wytwarzanym przez siebie polu grawitacyjnym.

https://www.youtube.com/watch?v=yDh2CNAvbt4

Główne cechy:

  • wiele parametrów do ustawiania: sił fizyczne, dzwięki, wygląd
  • łatwa integracja z systemami broni w istniejących projektach
  • wykorzystanie silnika fizyki Unity

Jak pakiet będzie już gotowy to wrzucę do sklepu Unity.
Zachęcam do komentowania i ewentualnego zgłaszania własnych pomysłów.

HealthbarGames
www.youtube.com/channel/HealthbarGames


#2

Bardzo fajnie wykonane :slight_smile: Chętnie skorzystam jak juz ukończysz. Mam już nawet kilak pomysłów :slight_smile: księgowa Wałbrzych


#3

Witam.

Niestety, ze względu na wiele innych priorytetów po drodze, projekt “Gravity Gun” musiał sporo czasu przeleżeć w szufladzie. Na szczęście ostatnio udało mi się do niego wrócić i go dokończyć.

Pakiet znajduje się już w sklepie Unity Asset Store tutaj: Gravity Gun for Unity

Teraz chcemy przygotować pakiet zawierający modele broni, które będzie można wykorzystać przy implementacji własnej broni grawitacyjnej.
Jeden z modeli jest już w trakcie realizacji więc mam nadzieję że na kolejny pakiet nie będzie trzeba znów czekać kolejne dwa lata :smile:

Dziwię się, że jeszcze udało mi się odnaleźć ten wątek :slight_smile: ale cóż - może to po prostu dobry znak :wink:

Pozdrawiam
Healthbar Games
contact@healthbargames.pl
www.healthbargames.pl
www.twitter.com/HealthbarGames
www.facebook.com/HealthbarGames
www.youtube.com/channel/UCiCdifoEyr7FVLtELkuM_Qw