Unity - Praca w ekipie


#1

Witam mam pytanie jak zrobić prace w ekipie czyli każdy ma dostep do tego projektu i może edytować wszystko coś w stylu tego : http://mwin.pl/unity3d-quicktip-43-praca-zespole/ tylko że to nam nie działa :confused:


#2

Sam sobie odpowiedziałeś linkiem, ja korzystam z gita i wszystko działa.
Konto na bitbucket, a dla uproszczenia do edytowania - SourceTree.


#3

Nie działa, już mówiłem. I to nie tylko mi…


#4

Unity Collab też nie działa?


#5

A co to jest? XD bo nie slyszałem nawet o tym


#6

Unity Collab to taka fajna funkcjonalność która pozwala Ci pracować, chyba do 10 osób nad jednym projektem. Są trzy stopnie uprawnień. Fajnie to działa bo każdy pracuje lokalnie, a później po skończeniu przesyła poprawione pliki, bądź nowo dodane i od razu masz informacje jeśli ktoś zaktualizował dany projekt.
Do poczytania: https://docs.unity3d.com/Manual/UnityCollaborate.html

Robiliśmy testy i czasem przez to Unity potrafi się zawiesić gdy odpalasz grę w edytorze, bądź dziwnie chodzi jak robią poprawki nad całym tym systemem. Jeszcze jest w fazie beta. Ale ogólnie mi się osobiście podoba.


#7

jak kogoś mam zaprosić do siebie?


#8

Jak dodasz projekt do Collabu w edytorze Unity to później klikając na collab (prawy górny róg) pokaże się okienko, na dole tego okienka masz narysowanych ludzików :wink: opcja Invate Teammate i tam wpisujesz email taki jak dane osoby zakładały konta na stronie Unity. Następnie nadajesz uprawnienia. A oni włączając Unity wybierają projekt z In the Cloud.


#9

Oooo wszystko już wiedziałem oprócz jak oni uruchamiają projekt! Wielkie dzięki :smiley:


#10

Jest też takie narzedzie które pozwala wersjonować wszystko, od plików tekstowych po binarki, do kodu można zainteresować się narzędziem GIT. https://git-scm.com/book/pl/v1/Pierwsze-kroki-Podstawy-Git


#11

Nie potrzebne mi to ale dzięki