UNITY - przykładowa scena z ustawieniami graficznymi pod PBR


#1

Hej,
Czy są, lub czy ktoś ma i może się podzielić, Przykładową sceną z ustawionym oświetleniem jak w IRay do renderów, żeby pokazowe modele i obiekty wyglądały dobrze? Ja tego nie potrafię, a jak wrzucam po prostu do unity to wychodzi kupa.
Próbowałem wrzucić do siebie book of the dead, ale on działa tylko chyba z jedną kompilacją unity, na moim 2020 wywala pełno errorów.

Mógłbym nawet zapłacić za takie udostępnienie assetu ogółowi społeczności forum, niech stracę. Ważne żeby można było tego używać w każdym celu, i żeby wyglądało poprawnie albo nawet lepiej niż poprawnie =).

Z niecierpliwością czekam na jakiekolwiek odpowiedzi.

Edit1: Tu są screeny, w programie postać wygląda ładnie, w sketchfabie nieco gorzej, ale nadal ujdzie. Ale w unity wygląda jak kupa. Sam nie wiem już co robić, może faktycznie przesiąść się na toon shader i same mapy diffuse :confused: .

Edit2: Próbuję też robić na unrealu, i nadal wygląda jak kupa, i lipa z tym wszystkim. Nie wiem co robić :confused: .


#2

a próbowałeś zmniejszyć metaliczność ? bo to wygląda tak jak by sie świecił :D,


#3

Wiem, zauważyłem że CC3 eksportuje tylko pliki normal i diffuse do unity. Ale nie ma tego złego, do wersji fundamentalnej 0.1a Starczy. Byle zrobić coś co działa =).

A, i chyba ogarnąłem czemu to tak zle wyglądało, ale na razie nic nie napiszę, ogarnę tę mapę, wstawię screeny i będzie można zamknąć temat :> .