Unity - Szukam ludzi


#1

Witam, szukam kogoś (najlepiej w przedziale 12-14 lat ) z kim mógł bym razem tworzyżyć gry. Niestety osoba z którą tworzyłem gry stwierdziła że woli programowac strony internetowe. Więc teraz szukam osoby / osób które coś umieją i mają pojęcie o tworzeniu gier.


#2

Nie wiem czemu “najlepiej w przedziale 12-14 lat”. Różnica wieku nie ma znaczenia.

Jeśli wymagasz doświadczenia od innych osób to też pokaż swoje projekty.


#3

12-14 lat” i “coś umieją i mają pojęcie o tworzeniu gier

Ja tu widzę sprzeczność :wink:


#4

Życzę powodzenia xD
Prędzej spodziewam się 3. wojny światowej i wyjścia Iluminatów spod ziemi niż znalezienia takich osób których szukasz :wink:


#5

Różnica wieku ma znaczenie. Niektóre rzeczy nie mają znaczenia jeśli chodzi o wiek, bo na przykład ktoś od małego nieźle potrafi malować, czy robić inne tego typu rzeczy, ale jeśli chodzi o całość - raczej cienka szansa. Druga sprawa - ktoś dorosły przy zdrowych zmysłach wolałby pracować z kimś swojego pokroju, wieku, wyobrażasz sobie pracę osób dorosłych z dwunastolatkami? :smiley:


#6

Ja mam 15 lat i zrobiłem grę z osobą 2 razy starszą na jednym game jamie :smiley: Jeśliby potrafili to czemu nie :smiley: ? Chociaż małe szanse, że dwunastolatek miałby doświadczenie.


#7

ninja odpuść, porób trochę sam; pokaż, że coś Ci się udało zrobić i potem szukaj ekipy. Zrób sam jakąś najprostszą grę świata, jakiegoś klona bardzo prostych platformówek czy gier logicznych żeby zdobyć trochę wiedzy.
Skoro szukasz ludzi 12-14 lat to domyślam się, że jesteś w takim wieku - to dobry moment żeby zacząć się uczyć, ale nie żeby szukać ekipy. Na forum piszesz w grudniu, że szukasz grafika pixelart, któremu nawet jesteś w stanie zapłacić, do gry 2D której chyba nawet nie zacząłeś, bo nie dzielisz się niczym poza pomysłem (https://forum.gamedev.pl/t/grafik-pixelart-2d/4904; 2 miesiące wcześniej robiłeś FPSa w Unity którego planowałeś wydać, ale chyba go finalnie nawet nie zacząłeś http://fps4f.blogspot.com/
Masz dużo chęci i dużo pomysłów, ale zacznij od tutoriali i czegoś prostego SAM. Jak to zrobisz, to przyjdzie czas na ekipę.


#8

W punkt. Dodam tyle że warto mieć wiedzę z każdej dziedziny (trochę ponad podstawową), a w jednej się specjalizować. Masz wtedy przynajmniej kontrolę nad całością, co na dalszych etapach rozwijania gry pomaga w zachowaniu swego rodzaju spójności (mówi to człowiek-orkiestra :stuck_out_tongue: )