Unity Unet - Problemy


#1

Witam , mam otóż taki problem że korzystam z network managera i zrobiłem taki prosty skrypt na włączanie światła
if (swiatlo.intensity == 0)
{
if (Input.GetKeyDown(“e”))
{

            swiatlo.intensity = 2;
        }
    }
    else if (swiatlo.intensity == 2)
    {
        if (Input.GetKeyDown("e"))
        {
            swiatlo.intensity = 0;
        }
    }

i problem w tym że to widzi tylko 1 gracz jak zwrócić jakieś pakiety do serwera żeby 2 gracz też to widział ?


#2

A nie powinieneś w jakiś sposób synchronizować tej wartości, lub wysyłać do wszystkich klientów informacji o wywołaniu metody włączającej światło.


#3

No to wiem ale nie wiem jak to zrobić :frowning:


#4

https://docs.unity3d.com/Manual/UNetStateSync.html
https://docs.unity3d.com/Manual/UNetMessages.html


#5

co do syncVar to próbowałem ale nie działa na klase light