[Unity] Worms-like terrain


#1

Heja, mam mały problem. Wygenerowałem sobie mapę, korzystając z automatu komórkowego i chciałbym przerobić to na normalną planszę z kolizjami, destrukcją terenu etc. jak w Wormsach, tylko nie wiem za bardzo jak to ugryźć, bo próbowałem jakiś sposobów z SO,SE etc., ale za bardzo nie chciało działać i nie wiem, czy coś mi ucieka, czy jestem idiotą i nie rozumiem po angielsku :stuck_out_tongue:

Halp plz :slight_smile:


#2

Zależy jakich kolizji potrzebujesz, czy zwykłych czy do fizyki, jeśli zwykłych to zwyczajnie robisz testy kolizyjne przez sprawdzanie wartości pixeli, jeśli do fizyki to długa droga przed tobą bo musiałbyś mieć plansze wektorową, taką jak ja mam - https://youtu.be/bM3MvXI4MEw


#3

Tak, właśnie o takiej destrukcji jaką Ty masz myślałem.


#4

http://www.angusj.com/delphi/clipper.php - jest wersja w C#, ja używam tej biblioteki + kilku sztuczek.