[Unity] Wróbel 3D, gra o łapaniu much, zapraszam do testowania


#1

Drodzy państwo,
Jestem hobbystycznym game developerem. Pracuję właśnie nad grą o wróblu łapiącym muchy. Gra jest stworzona w środowisku Unity 3D, zmontowana przeze mnie na bazie zasobów własnych lub zaczerpniętych z sieci na zasadach Creative Commons.

Mam zaszczyt przekazać w wasze ręce kolejną (1.9.0) wersję tej gry. Po przerwie trwającej od końca listopada zeszłego roku, oto udało mi się wskrzesić i ulepszyć produkt.

Jest on do ściągnięcia z dropboxa:

Instrukcje “jak grać” znajdują się w menu “controls”.
Lista zmian jest w pliku tekstowym “Changelog”.
Będę wdzięczny za wszelkie uwagi i komentarze.

Rav.


#2

Odpaliłem, spróbowałem. Nie ogarniam :smiley:

Za pierwszym razem w ogóle żadnej muchy nie było, albo nie zauważyłem.
Za drugim - widziałem, ale żeby złapać w ogóle nie było o tym mowy, sterowanie w ten sposób jest dla mnie zupełnie nie ogarnialne. Może za cienki jestem w takie rzeczy po prostu…

Co planujesz dalej robić z grą? To jest ewidentnie bardzo wczesny etap.


#3

Jest trudna, nie ukrywam. To jest kwestia wprawy, ale od wielu osób to słyszę i to jest pewnie jedna z tych rzeczy, przez które World of Warplanes nie miało dużego sukcesu - sterowanie z myszy lataniem nie jest proste.

Co zamierzam zrobić:

  • rozwijać graficznie: ładniejsze i bardziej różnorodne elementy otoczenia, bardziej estetyczne menu itp.
  • rozwijać grywalnie: większe muchy, może jakiś wskaźnik gdzie ich szukać.
  • zmiany w sterowaniu: odebrać graczowi zdolność obrotów w każdej osi, zamiast tego dać wróblowi “przechył”, zależny od stopnia wychylenia przy skręcie. - czyli będzie mniej chaosu.
    Potem zamierzam to zostawić i zająć się zupełnie inną grą, z perspektywą powrotu za rok, może dwa.
    To jest moja pierwsza gra, jaką zrobiłem kiedykolwiek, więc nie wiążę z nią wielkich nadziei.

#4

Fajnie by było jak byś dodał jakieś screeny.