No hej, mam problem i nie mam trochę sił kombinować samemu, te historie mnie dołują strasznie.
Robię sobie prostą fabularnę grę klikaną w stylu rpg, i nie mogę ogarnąć zmiany animacji. Podstawowo mam dwie animacje które na animatorze są osobno/nie powiązane. Odgrywam animacje komendą animator play i animacje idle i walk grają dobrze. Tu jest skrypt.
void Animating (float h, float v)
{
// Create a boolean that is true if either of the input axes is non-zero.
bool walking = h != 0f || v != 0f || Input.GetButton("Fire1") != false;
/*
// Tell the animator whether or not the player is walking.
//anim.SetBool ("IsWalking", walking);
anim3d.Play("BasicMotions@Walk01", 0);
*/
if (Input.GetButton("Fire1") != false || h != 0f || v != 0f)
{
anim3d.Play("BasicMotions@Walk01", 0);
}
if (walking == false)
{
anim3d.Play("BasicMotions@Idle01", 0);
}
if (Input.GetMouseButtonDown(1))
{
anim3d.Play("Shoot01", 1);
}
}
Idle działa domyślnie raczej nonstop, walk działa po kliknięciu lpm, ale za każdym razem kiedy klikam ppm animacja strzału działa tylko chwilę i potem wraca do idle. W jakiś sposób idle dalej odgrywa, ale dla czego przy animacje walk działa normalnie a shoot już nie? Ktoś może pomóc ułożyć ten skrypt żeby animacja pokazała się cała i ładnie zapętlała? Bo na razie to nic nie ma postępu…