Unreal 4 - materiał z siatką wymiarów


#1

Ten wpis został oflagowany przez społeczność i został tymczasowo ukryty.


#2

Ten wpis został oflagowany przez społeczność i został tymczasowo ukryty.


#3

Jak ustawiasz sobie na mapie jakiś BSP (Menu po lewej -> Geometry), to on defaultowo ma przypisany WorldGridMaterial i nic tam nie musisz kombinować :slight_smile:


#4

Tak, tylko chciałbym móc rozróżniać kolorami poszczególne obiekty w levelu.


#5

Aaaa no to zrób sobie kopię tego materiału i dodaj tam parametr koloru i potem robisz sobie tylko instancje :smiley:


#6

Ten wpis został oflagowany przez społeczność i został tymczasowo ukryty.


#7

Jeżeli pracujesz na BSP, to po zeskalowaniu bryły klikasz na poszczególne boki i w menu po prawej masz zakładkę Surface Properties -> Scale -> ustawiasz U oraz V na 1 -> klikasz Apply i masz znowu poprawnie zeskalwoane UV