Unreal Engine 4.26 zniknął mi emissivecolor na materiale


#1

Cześć. Mam problem, nie wiem kiedy to się stało (dlatego nie ma tego w temacie) ale przestał mi świecić materiał z emisive color. Powinien wyglądać (i jakiś czas temu wyglądał) tak jak odbicie w wodzie. Myślałem, że mam to już zrobione, więc nie patrzyłem na to czy to działa i nagle zauważyłem, że wygląda tak jak teraz.

Czy może mieć to związek z Pakowaniem na androida, którego cały czas nie udało mi się ukończyć (tutaj mój wątek na forum o tym : UE 4.26 Problem ze spakowaniem paczki na androida - Szkółka - Gamedev.pl Forum ) lub z wypalaniem światła? Bo są to dwie czynności, które na pewno robiłem po ostatnim momencie, kiedy widziałem, że to wszystko działa.


#2

Na moje oko masz źle ustawioną ekspozycję. Scena była za jasna, więc automatyczna ekspozycja starała się to skompensować i przyciemniła scenę, jednocześnie gasząc emissiva. Mogło się to wydarzyć po upieczeniu światła.

To tylko przypuszczenia, ale od tego bym zaczął.

PS. Zauważyłem też, że robisz emissiva (moc + kolor), spróbuj (kolor * moc) i ewentualnie spotęguj.

Ale zacznij od ustawienia ekspozycji na sztywno.