Unreal engine i quixel megascans z licencją Unreal Unlimited


#1

Nie wiem, czy dobrze rozumiem, potrafię czytać ze zrozumieniem, ale zanim coś zacznę robić to wolę zapytać. Nie będę w połowie pracy nad grą modeli/tekstur wymieniał :D.

Dwa punkty które są zawarte na stronach UE i Quixel:

  1. Unreal Engine jest darmowe jeżeli nie zarabiam na grze, ale jest płatne 5% tantiem, gdy na grze zarabiam więcej niż 3000$ na kwartał.
  2. Dostęp do całej biblioteki Quixel Megascans jest darmowy w licencji Unreal Unlimited, ale pod warunkiem że gra wyjdzie w Unreal Engine. Używając assety poza UE muszę za nie zapłacić.

Niby wszystko ładnie, pięknie, ale czy w rzeczywistości tak jest? Ktoś używa tego?


#2

Myślę, że polityka Unreala i Quixela nie zostawia tutaj zbyt wiele miejsca na interpretację (i dobrze :smiley: ) i jest dokładnie tak jak napisałeś.