Webgl unity nie działa przez przeglądarkę


#1

Żeby była jasność, nie odpalam przez localhosta, tylko ze strony itch.io . I wciąż nie działa, ale jak wyłączyłem blokujące skrypty to mi error wyskoczył w przeglądarce - ktoś może wie do czego to przyczepić?


#2
  1. Odpowiedź masz w konsoli tak jest napisane, sprawdzałeś co jest przyczyną?
  2. Proponuję odpalić na kilku przeglądarkach.

#3

odpalałem na brave, edge i IE i bez zmian, ale spróbuję jeszcze ściągnąć firefoxa.
Ah, nie mogę się nauczyć czytania tej cholernej konsoli, to nie to samo co pisanie skryptów przed kompilatorem, możesz pomóc? Bardzo proszę…


#4

Na firefoxie też błąd wyskoczył, ale z tej przeglądarki mogę to skopiować w całości przynajmniej.

An error occurred running the Unity content on this page. See your browser JavaScript console for more info. The error was:
abort() at jsStackTrace@https://v6p9d9t4.ssl.hwcdn.net/html/3467368/Build/NewPrototype10%20webgl.framework.js:2:16333
stackTrace@https://v6p9d9t4.ssl.hwcdn.net/html/3467368/Build/NewPrototype10%20webgl.framework.js:2:16504
abort@https://v6p9d9t4.ssl.hwcdn.net/html/3467368/Build/NewPrototype10%20webgl.framework.js:2:747
_abort@https://v6p9d9t4.ssl.hwcdn.net/html/3467368/Build/NewPrototype10%20webgl.framework.js:2:172206
@https://v6p9d9t4.ssl.hwcdn.net/html/3467368/Build/NewPrototype10%20webgl.wasm:wasm-function[49600]:0x1203346
@https://v6p9d9t4.ssl.hwcdn.net/html/3467368/Build/NewPrototype10%20webgl.wasm:wasm-function[48114]:0x11c1b3c
@https://v6p9d9t4.ssl.hwcdn.net/html/3467368/Build/NewPrototype10%20webgl.wasm:wasm-function[50185]:0x1221ba1
unityFramework/Module.dynCall_ii@https://v6p9d9t4.ssl.hwcdn.net/html/3467368/Build/NewPrototype10%20webgl.framework.js:2:461553
invoke_ii@https://v6p9d9t4.ssl.hwcdn.net/html/3467368/Build/NewPrototype10%20webgl.framework.js:2:332927
@https://v6p9d9t4.ssl.hwcdn.net/html/3467368/Build/NewPrototype10%20webgl.wasm:wasm-function[48634]:0x11d750c
@https://v6p9d9t4.ssl.hwcdn.net/html/3467368/Build/NewPrototype10%20webgl.wasm:wasm-function[12461]:0x4ba01e
@https://v6p9d9t4.ssl.hwcdn.net/html/3467368/Build/NewPrototype10%20webgl.wasm:wasm-function[12326]:0x4a825c
@https://v6p9d9t4.ssl.hwcdn.net/html/3467368/Build/NewPrototype10%20webgl.wasm:wasm-function[12325]:0x4a80b6
unityFramework/Module._main@https://v6p9d9t4.ssl.hwcdn.net/html/3467368/Build/NewPrototype10%20webgl.framework.js:2:454045
callMain@https://v6p9d9t4.ssl.hwcdn.net/html/3467368/Build/NewPrototype10%20webgl.framework.js:2:488050
doRun@https://v6p9d9t4.ssl.hwcdn.net/html/3467368/Build/NewPrototype10%20webgl.framework.js:2:488723
run@https://v6p9d9t4.ssl.hwcdn.net/html/3467368/Build/NewPrototype10%20webgl.framework.js:2:488902
runCaller@https://v6p9d9t4.ssl.hwcdn.net/html/3467368/Build/NewPrototype10%20webgl.framework.js:2:487677
removeRunDependency@https://v6p9d9t4.ssl.hwcdn.net/html/3467368/Build/NewPrototype10%20webgl.framework.js:2:22437
d/</<@https://v6p9d9t4.ssl.hwcdn.net/html/3467368/Build/NewPrototype10%20webgl.loader.js:1:3802


#5

Ja miałem jakiś dziwny błąd z buildem webgl i dopiero jak wyłączyłem kompresje to poszło…
(na tym build and run niby działało, ale na dowolnym serwerze już nie)

Jakieś słabe to jest… trzeba popytać na forach Unity


#6

AccessDeniedAccess denied.Anonymous caller does not have storage.objects.get access to the Google Cloud Storage object.

brak dostępu, może musisz mieć wykupioną licencję na to aby zapisywać dane ?

jaki jest adres gry na itch?


#7

https://zdzichu-raczka.itch.io/jotbtest hasło “sum”. Może faktycznie napiszę do gości od unity bo to się głupie robi - patrz a w tamtym roku było porządnie.


#8

coś z dzunglą co to za gra

coś nie tak z danymi bo mi stare dane gry z przed 2 miesięcy zapisało z 01.13 czy tak miało być?

co to za dane z timestampami jakieś logi?


#9

dżungla to nie moje, u mnie miał być budynek z wnętrzem. 01.13 to też nie moje


#10

… ta gra to autorski czysty kod, czy zawiera mnóstwo obcych śmieci o których nie masz pojęcia co robią i kodów śledzących użytkownika?


#11

W większości przypadków przepisywałem autorsko linijka po linijce więc w wiem jak co działa. Ale używam darmowych skryptów joysticków i character controllera 2d od brakeyes. A do tego ostatnio znalazłem ten kod na teleporty na yt od hindusa, ale widziałem jak on pisze, ma dużo serializacji ale to wszystko - ludzie by wysyłali negatywy na yt gdyby ktoś coś zle napisał.
Zresztą to chyba nie to. To już w tamtym roku się zaczęło jebać kiedy nie miałem jeszcze tej gry do roboty. To tak jakby cos poprzestawiało się w publisher albo player options pod buildem. Albo któraś z aktualizacji unity.

Napisałem już na forum unity, zobaczymy czy ktoś coś odpisze =).


#12

dobra DZIAUA. Wrzuciłem ustawienia webgl ze strony z pomocą unity i działa, hasło sum jak ktoś chętny, ale ja wyłączałem na brave blokowanie reklam i noscript. I działa.

edit1: Podsyłam link tym co mają trudności. Proszę:
https://docs.unity3d.com/Manual/class-PlayerSettingsWebGL.html