Weles - survivalowa gra z elementami alchemii


#1

Hej,
Od około stycznia pracujemy nad własną grą w klimatach słowiańskich, w grze znajdować się będzie walka z potworami z mitologii słowiańskiej, budowanie bazy, system alchemii oraz magii. Poniżej wklejam krótki opis naszej produkcji.

“Weles” to osadzona w otwartym świecie trzecioosobowa gra survivalowa polegająca na walce z istotami słowiańskiej demonologii. Gra jest kooperacyjna - każdy z sześciu uczestników musi zdążyć z uleczeniem się przed pochłonięciem przez klątwę likantropii.

Wieloetapowa walka z potworami i nocnymi stworzeniami trwa w najlepsze. Zadaniem graczy jest zbudowanie bazy z pięćdziesięciu elementów i pokonanie słowiańskich demonów, dotąd znanych tylko z legend, wierzeń i ustnych przekazów. W tym celu zawodnicy będą musieli zbierać materiały, wytwarzać narzędzia i mikstury alchemiczne służące do walki, podróżowania i wzmacniania. Każdy z uczestników musi przetrwać dzień i noc i odeprzeć ataki nocnych stworzeń po zachodzie słońca. W innym przypadku, Weles zbierze swoje żniwo.

Gra, oprócz wielu godzin dobrej zabawy daje uczestnikom możliwość zapoznania się z kulturą i legendami Słowian. Świat podzielono na cztery krainy różniące się od siebie fauną i florą. W projekcie inspirowano się autentycznymi miejscami i obiektami, zgodnie z przekazem znawców mitologii słowiańskiej. Aby przejść kampanię główną potrzebujemy 100 godzin.

Miejcie się na baczności. Weles i jego demony nie śpią."

Od lipca nastąpiła zmiana silnika z Unity na Unreal engine w wersji 5 i jesteśmy w połowie wydania pierwszej wersji gry ( projekt powstaje po godzinach pracy niestety przez co bardzo często brakuje doby na to żeby skończyć daną rzecz szybko ale co nie zmienia faktu że powstaje).

Obecnie szukamy osoby która chciała by zająć się tworzeniem terenu lub pomocą przy tworzeniu skryptów. Nie wymagamy doświadczenia ale wymagamy chęci do pracy.

Używamy przede wszystkim blueprintów do tworzenia skryptów(w późniejszym czasie przesiądziemy się na c++).

Zapłata za pomoc może być w formie prostej wypłaty lub procentu od sprzedanych kopii( gra pojawi się na steamie).


#2

Gra kooperacyjna na 6 uczestników trwająca 100 godzin? Radziłbym przemyśleć, czy to dobry pomysł. No chyba, że ta 100-godzinna kampania to singleplayer, a 6-osobowa kooperacja to oddzielny tryb multi - ale z posta to nie wynika.