Wykład o programowaniu funkcyjnym gier


#1

Zapraszam wszystkich zainteresowanych z Warszawy w środę wieczorem na swój wykład na KNTG Polygon

“Arkadia Unity, czyli jak programowanie funkcyjne może naprawdę zbawić Twoją grę”
Gdzie znajduje się mityczna kraina Arkadii programistów gier?
I co ma wspólnego z programowaniem funkcyjnym? Czym różni się ono od obiektowego? W czym jest lepsze? Jak można wykorzystać jego moc w Unity? W czym tkwi siła Lispa i jego dialektu Clojure?
Prezentacja eksperymentu dla wszystkich programistów, którzy chcieliby wynieść swój warsztat na wyższy poziom


#2

Będzie stream? :smiley:
Prosimy :smiley:


#3

Dziękuję za zainteresowanie ;p
Streama raczej nie będzie, ale postaram się coś nagrać w swoim zakresie.
Po więcej info zapraszam na swojego bloga, gdzie popełnię pewnie jeszcze post na ten temat :wink:


#4

Zapraszam zainteresowanych do obejrzenia nagrania z prezentacji
Live functional game programming in Unity using Arcadia with Clojure