Zaplecze sprzętowe pod GameDev VR


#1

Cześć, za namową pracowników (chcących czasem odskoczyć od aplikacji biznesowych) firma zgodziła się na zakup infrastruktury sprzętowej pod GameDev- Unity VR. Zostałem wybrany do sporządzenia “kosztorysu” stąd ten wątek. Zespół będzie składał się z 5 osób technicznych, kompetencyjnie (według zatrudnienia w firmie) mamy dwóch seniorów C#, trzech juniorów C#, dwie osoby chcące spróbować sił w grafice 2D i 3D. Ja mam być Project Managerem i pilnować nieprzekraczania budżetu “socjalnego” :wink:

Czytałem kilka wątków na różnych stronach i tylko pogłębiłem mętlik w głowie. Czy mogę tu uzyskać poradę w kwestii sprzętu? Chodzi głównie o dobór podzespołów dla seniorów, juniorów oraz grafików i na co szczególnie zwracać uwagę. Tak samo czy do samego renderingu/kompilowania jest potrzebna oddzielna maszyna? Może ma ktoś jakiś uproszczony schemat takiej infrastruktury? Będę wdzięczny za pomoc :slight_smile:


#2

Ja chyba do końca nie zrozumiałem czy chodzi o sprzęt VR, czy o komputer potrzebny do tworzenia VR.
Stworzysz na każdym, na którym zadziała Unity. Żeby to potem odpalić, potrzeba takiego sprzętu jaki wymaga dana platforma. Nie wiem na co konkretnie chcecie tworzyć.