Zespół do gry ekonomicznej 2d fantasy - zdobądź pierwsze poważne doświadczenie

Cześć!

Jestem początkującym developerem oraz ilustratorem. Mam doświadczenie z pracą nad grami planszowymi oraz z programem Clickteam Fusion. Chciałbym jednak przejść na nieco bardziej profesjonalny level. Na początek za cel obrałem sobie stworzenie gry 2D na PC (platforma dystrybucji: Steam), która wybije się spośród milionów innych i da nam rozpoznawalność.

Rozpisałem projekt na prostą grę strategiczno-ekonomiczną o uproszczonym sterowaniu (inspiracje: Majesty, Banished). Całość ma miejsce w bogato opracowanym, autorskim świecie - klimaty starożytno - egzotyczne, bogato zakrapiane fantasy. Trochę retro.

Poszukuję ludzi do zespołu, którzy podejdą do sprawy poważnie i realistycznie - są gotowi systematycznie poświęcać trochę swojego wolnego czasu na pracę nad projektem i doprowadzić go do końca.
Ewentualny zarobek - wiadomo - będzie zależał od naszego podejścia, zaangażowania i osiągniętego profesjonalizmu. Podzielimy się po równo lub zainwestujemy w kolejne produkcje, ale na tym etapie nie jest on najważniejszy. Chodzi nam głównie o zbudowanie silnego, zgranego zespołu i wydanie czegokolwiek, aby budować fundament pod przyszłe sukcesy, zdobyć doświadczenie całego procesu i osiągnięcie do portfolio. Stawiam na luźną atmosferę i pracę zdalną, ale transparentną - pracą dzielimy się z wszystkimi.

W zespole na start potrzeba dwóch osób:

• programista - środowisko: zostawiam Ci wybór - ważne, byś miał pewność, że poradzisz sobie z takimi wyzwaniami jak generowanie wiarygodnie wyglądającej mapy, wyszukiwanie ścieżek, AI przeciwników - głównie chodzi o dyplomację, oraz system zarządzania poszczególnymi mieszkańcami - ich motywacje, morale, lista zadań do wykonania. No i optymalizację.