Zlecenie dla Programisty Unity 3D oraz Artysty 3D (Blender)

gamedev

#1

Poszukiwany:

Programista Unity 3D

Implementacja turowej gry strategicznej w rodzaju X-Com lub Jagged Alliance na silniku Unity.
Umowa o dzieło/zlecenie.
Mile widziane doświadczenie w tworzeniu gier strategicznych, lub gier opartych na silniku Unity 3D, nie koniecznie komercyjne.

Artysta 3D

Wykonanie 20 humanoidalnych modeli 3D + 60 animacji szkieletowych.

Żołnierze z okresu I wojny światowej oraz cywile (modele Low Poly - do 10 tyś. polygonów).

Animacje kilku sekundowe, typowa dla współczesnego pola walki, strzelanie bronią długą, krótką, automatyczną, bieg, kucanie, czołganie, a także typowe codzienne czynności otwieranie drzwi, prace domowe itp. (w przypadku animacji z użyciem przedmiotów, szkielet powinien zawierać dodatkowe kości do powiązania odpowiedniego modelu). Animacje muszą być oparte na kościach i kompatybilny z systemem Unity 3D Mecanim.

Statyczne model 3D

Około 200 statycznych modeli 3D. Budynki (wiejskie zabudowania z okresu 1918-1939), obiekty (powozy, samochody, namioty), pomniejszych obiektów (studnie, płoty, bramy, ławki, nagrobki itp.), naturalne obiekty (drzewa, krzewy, kamienie itp.), małe podręcznych obiektów (broń krótki i długa, hełmy, narzędzia). Modele Low Poly, około 50% będzie wyposażona w dodatkowe tekstury dla wersji spalonej/zniszczonej.

Umowa o dzieło/zlecenie.
Mile widziane doświadczenie przy tworzeniu komercyjnych/opensourcowych projektów.


#2

Hello,

I have sent you a message regarding your post. Please check and revert for the same.

WR,
Maria J